22 jan. 2011

Sovdags snart igen...

Känns knappt någon idé att skriva här då mina dagar bara är händelselösa just nu :P
Sjuk,sjuk,sjuk.. Men börjar känna mig på bättringsvägarna,hoppas det är rätt!
Känns inte ens som helg när man bara har suttit hemma,okej om man hade haft någon att mysa med men inte ens det. Men vafan jag behöver ingen!
"Jag lever hellre singel hela mitt liv än att bli sårad på det sättet igen".
Men så man saknar närheten,tom så man har en kudde bredvid så nu för att känna att nått finns bredvid en.. Men nä,det fanns nog inget som kunde rädda vårat förhållande längre, har inte haft sådär jätte ont av detta faktiskt men såklart man saknar vissa grejer. Även om jag hatade dina sms,dina svar så älskade jag fortfarande att få dom från dig! Även om det gjorde mig argare och argare så fick jag aldrig nog.
Minns när jag gav dig rosor,när du inte va hemma, som en överraskning. Minns våran resa till Göteborg tillsammans,minns när jag gav dig nallebjörnen så du kunde titta på den och tänka på mig. Allt detta är bara minnen och vi kommer aldrig få några mer minnen tillsammans..

Nä slutbabblat på mig,men skönt att skriva av sig och det är ju därför denna bloggen finns :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?