20 jan. 2011

Sjuk,akuten,sjuk

Fyyya säger jag bara!
Började med att jag fick magsjuka vid 23 tiden i måndags, efter 1-2 timmar fick jag såna kraftiga magsmärtor så fick åka upp till akuten. För Många vita blodkroppar vilket tyder på en kraftig maginfektion. Va på akuten i över 5 timmar, hem och sova. När jag väl vaknade hade även mamma och syster fått magsjuka men inte magsmärtorna. Så jag och mamma sov hela dagen,precis hela dagen,och sen vidare till sängen för att sova för natten..
Igår mådde mamma bättre men inte jag, har ingen ork,kan knappt äta fick i mig 1 macka igår ungefär och idag likadant fast typ 5 skedar youghurt o musli. Har fan ingen kraft,orkar knappt ta mig mellan vardagsrummet och sovrummet! Vill bara bli frisk, nu nu nu nu! Måste verkligen jobba också, varit sjuk för mycket!

Nu har jag ingen kraft kvar att skriva mer så ska väl fortsätta kolla på tv och må sämst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?