22 jan. 2011

Gå in i väggen..

Nej, jag vill inte. Men det är alltid lika jobbigt att gå att lägga sig i en tom säng! Man ska aldrig bli rädd för att bli "ensam",för man blir aldrig det. Man har sin familj,sina vänner och det kommer nya. Men det är så svårt när man tillbringat i stort sett 2 år tillsammans med någon,man har delat sitt liv med någon så länge. Och jag vill så gärna höra av mig,men du är inte värd det,tyvärr. Mamma och syster skulle bli så besvikna på mig,så arga för att jag gör mig själv ledsen igen när dom vet att jag kommer bli sårad igen..

Behöver min Jennie också,min andra-syster! Läser du bloggen så är du som en syster för mig and I Love You!


Nu ska jag ta och sova en sväng,vakna imorgon och se om jag mår bättre för lite jobb. Annars blir de vårdcentralen på måndag,vill inte mer! NattiNatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?