4 apr. 2010

Söndag

Ojoj, fy vad dålig jag har varit på att uppdatera märkte jag ! Men nu i helgen har jag absolut inte haft någon tid och i veckan så har jag varit på tok för trött :P
Men helgen nu då, den började ju i torsdags, så det blev lite drickande hos Sofie (dancewomen), trevligt :)
Vidare till fredagen, party ! Åkte ut till Fanny och Anton, hann vara där typ 2 min tills vi skulle dra vidare, minns inte va han hette som vi skulle till meeen. Där blev det iaf ölspelet och man gick därifrån lite rund om fötterna. Ner mot "centrum igen" haha, där vi gick till Emil, massa folk och mer alkohol ! :) Till slut slutade det med att jag var kvar där själv med folk som ja knappt aldrig har pratat med, eller träffat innan men knappt pratat med så, men det va trevligt de med ! :)Sen vid 03.00 somnade jag snabbt o skönt hemma hos Jennie och Stoffe.

Vaknde upp med världens baksmälla, fyfan ! " Kan du streama lite wotten?" Hahahah, vad fick jag det ifrån ?! xD Det slutade med att ja äntligen fick mitt bubbelvatten såå :) Höhö
Sen vid 12:30 tiden åkte vi bort till Fiket för att käka frukost, där även Tranemo marknaden höll på, usch ! Tog mig ca. 30 min o få i mig en räkmacka (y) Men colan gjorde min dag tror ja !

Vidare mot Kinna för att hämta upp min bakfulla mami, hem och göra i ordning sig igen och sedan ut till syster och Erik. Påskmat och Mario kart (y)

Efter detta körde jag hem mami och sen vidare ut till Tranemo för nya äventyr, dock nykter.. Rackarns arg va ja också, fysatan säger jag bara för vissa människor !

Nu väntar ja på att Ida ska ringa upp mig, så ska jag kolla om vi ska luncha på stan, mys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?