5 apr. 2010

Måndag

Tog påsklov idag iaf, skönt ! :) Får se om det händer nått nu under veckan, förmodligen inte... Ska kolla på Johan Falk och mysa med mig själv, ogilla..

Jag har förklarat och gett all min kärlek till dig, kan inget mer göra, jag är ledsen. Avundsjukan tyder ju bara på att det fortfarande finns något där, men vi kommer absolut inte komma någonstans om vi ska fortsätta så här.
Jag har gett hela mitt hjärta till dig, flera gånger, och jag är ledsen om inte det räcker till.. Gör så ont att veta om att man på ett sätt inte räcker till, för när man verkligen har gett allt, verkligen allt och inget hjälper, då står man här helt tom till slut. I över 1 år har jag kämpat för dig.
Hur orkar man egentligen ? Betyder det att man verkligen tycker om och är super kär i en person ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?