22 mars 2010

Måndag

Out of my life? Jag vet varken ut eller in, hur kommer nått bli, hur vill jag? Vill jag out of my life eller vill jag fortsätta med detta..

Åkte ner till stan med mami idag, köpte ett par balhandskar, ett halsband, ett par örhänge och en tunika :)Tunikan ska jag åka ner och byta imon tror jag, till en svart ist.
Sen blev det duschen och sen iväg till jobbet iaf, gick hyffsat bra iaf, eller ska man jämföra med dom senaste dagarna nu så var det bra !
Nu sitter jag i sängen, ska krypa ner under täcket snart, upp 08:00 imon och iväg till skolan runt 09:00 tiden. Jobba med rapporten med Johänna :)

4 kommentarer:

  1. Andreeea nu får du allt komma med bilder hörrö!
    Kanonfin bloggen är nu .. puss Bina

    SvaraRadera
  2. hehe jasså ska man lägga upp sånt också ;)
    Tack ! Bella som har fixat, jag kan inte sånt där :D haha

    SvaraRadera
  3. hehe du e la goer ! Skitsnygga skor du köpt föresten :-D hehe aah då ee ja me i svängarna :-DD

    SvaraRadera
  4. Ja eller hur ! dock bara använt ett par, men dom andra kommer väl mer mot sommaren :)

    SvaraRadera

Något på hjärtat?