2 feb. 2011

Godmorgon Godmorgon

Jobbjobbjobb, känns som torsdag men det är det ju tyvärr inte.. Jätte tröttis är man också,men brukar ordna upp sig efter 1-2 timmar!
Och nu kommer inte min älskling hem fören om 1-2 veckor, hur ska jag klara mig! :( haha
Igår iaf, jobb till 14:00, iväg med älsklingen och sen ut till Louise och Daniel för lite pizza and tjöta time,long time ago and it was fun :) Planerar att köra 5kamp på fredag med lite folk,kan bli riktigt kul och sen utgång,woho!



Har glömt att säga att jag har köpt mig en vibrerande maskara? :o Stog ju IsaDora VibraLash Mascara,men det tänkte ju inte jag på. Så när jag kom hem hittade jag en knapp längst och jääävlar va den börja vibrera! 3 olika vibrationer också,tyckte jag va fränt ^^, haha

Nä,nu får jag väl jobb lite,bara 6 timmar kvar.... Sen till stan för att fika med Amina, kanske Bella också om hon hör av sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?