16 jan. 2011

Kanonbra helg!

Då var helgen över och jag har haft en helt underbar helg,inga tankar ingenting, bara kunnat vara mig själv! :)

Kom hem från Ville Vegas Nilsson's dop precis, fadder och moster är man till den sötaste killen :)

I fredags blev det utgång med vänner från Tranemo, lite kaos men lite får man ju tåla! Men hade en rolig kväll!

Lördags blev det förfest hos mig och sen vidare till tonic, fantastiskt rolig kväll!
Det hände en sån rolig och klockren grej,när vi gick från tonic stog en polisbil på vägen,då säger jag:"Inga mer poliser för denna helgen,räckte för igår" Självklart kommer Oskar bakom mig och trycker upp mig mot polisbilen på skoj! Ut kommer 3 eller 4 polise och frågar vafan vi håller på med :P Där sket det sig,fler poliser!! På Mc donalds blev det inte bättre,men där slapp vi undan ^^, Men ja, helgen har varit kanon och ett stort tack till er som gjorde den det!

Nu är det söndag och det betyder bingolotto och onyttigheter,niiiiiiice.
Ny arbetsvecka imon,inte okej! Börjar 06:45 hela veckan :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?