10 jan. 2011

it's time..

It's time to open my hands and let you go,and the same for you,open your hands and let me go

Efter att kämpat i 2 år nu och du har gjort valet igen så är det dags att släppa allt för gott nu,det är riktigt tungt,ensamt och ledsamt. Att tvivla på varandra hela tiden leder ingenstans,har det inte löst sig vid detta laget så kommer det aldrig att lösa sig. Livet går vidare och jag hoppas verkligen du hittar någon som passar dig,och tänk riktigt på om det är den rätta du träffar,önskar dig all lycka! Du vet att du betyder så himla mycket för mig,men är vi inte lyckliga så fungerar det inte.. Vi får hoppas att detta är det rätta vi gör,på ett sätt önskar jag att vi inte känner varandra nu, så jag kan träffa på dig en annan dag och lära känna varandra från hela första början igen börja om på ruta ett. Känner att detta kommer bli väldigt tufft, men tyckte det blev för orättvist det du gjorde,det var inte snällt och det tog knäcken på mig! Har varken tid eller ork med mer sånt här,ingen av oss har det och vi gör oss bara illa båda två. Vänner kan bli svårt att bli,tror inte någon av oss kommer kunna hantera det på ett bra sätt,isf får det gå en bra tid för att jag ska kunna prata med dig som en vän. Känns som att jag kan skriva i en evighet bara för att inte få bort tankarna på dig,men det går inte. Jag måste sköta mitt nu,ta hand om mig själv,må bra,sköta jobbet.

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta,glöm aldrig det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?