13 apr. 2010

Tisdag

Tröttis-Andrea idag... Började praktiken 08:00 idag och slutade 15:00. Direkt när jag slutade gick jag till Petra's skönhetsvård för att boka tid för soldusch och sminkning till balen :)Efter det gick jag till H&M och köpte en sjal(?) till balen också, ska se så allt ser bra ut tillsammans nu bara ! Sen hem en snabbis och sen iväg till jobbet, gick sådär...

Det är svårt att försöka lämna den man en gång har älskat och den man älskar, det är riktigt svårt att släppa taget! Man kämpar och man kämpar men det går inte, betyder det något eller är det bara att det är jäääkligt svårt?! Man har sårat varann hit och dit och inget av det löser problemen, jag blev riktigt besviken faktiskt. Har visat av hela mitt hjärta att jag verkligen vill ha dig, men sen är det precis som att man får en smäll tillbaka. Man har förlorat den man älskar helt enkelt, it sucks !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?