11 apr. 2010

Söndag

Nyvaken ungefär.. Vaknade kl 17:00 idag typ, mådde och mår inte så jättebra, inte igår heller.. Så gick upp och duscha, och nu ligger ja i sängen igen. En liten uppdatering av helgen;

Fredag: Blev att åka ut till Tranemo, tanken var att vi skulle spela brännboll, men de blev inte allt för mycket av det :P Började dricka och inga spännande grejer hände ändå ^^ Åkte hem till Stoffe och Jennie och sov ist, ska ge dom en present någon gång för att dom är så gulliga o låter mig sova där :)

Lördag: Vaknade runt 10 tiden, ringde Pernilla och kollade om vi skulle äta frukost på Fike't :) Men helt plötsligt ringer svenning och frågar om ja kan hämta honom och Viktor i Svenljunga. Så då blev det att åka dit först och sen till Fike't. Dit kom även Vickan sen, va kul och träffa dom igen, va så länge sen :) Sen blev det att åka till sven o dom igen, ytterliggare en sväng till Svenljunga, dock körde ja svens bil denna gången, hahah ;P Hämta öl och sen hem till Sven, där blev det mat och sen vidare till Viktor där han skulle göra i ordning sig. Iväg till Niklas där kvällen slutade med att folk drack och jag va nykter :)

Jag ångrar att du kom in i mitt liv och att vi träffades, det har förstört så mycket i mitt liv just nu!! Ångrar mig nått så otroligt!! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?