28 apr. 2010

Onsdag

Godkväll, precis hemkommen från praktiken, kvällsjobb denna dag. Så nu är man ganska så sliten, ont i kroppen osså :/ Upp 06:30 imon för en ny dag på praktiken och sen iväg o jobba på kvällen, fan va duktig jag är ! På fredag ska jag vara i husfruavdelningen, sååå skönt, tro de eller ej, men tiden går så mycket fortare när man är där, så gött på en fredag ! Värdshuset på fredag då antagligen, men först kolla kortegen med Sven och co.

"-Nina; Du tänker ganska mycket på det va?"
-Jag; Eh ja, tyvärr ! Jag vill inte, jag vill asså inte mer !"
Gråten sitter i halsen ungefär varje dag, varför ska det vara så? Jag varken vill eller orkar mer, och man känner att man inte vill prata med någon om sina problem heller och låta folk lyssna på det.. På ett sätt önskar man att man aldrig hade träffats, då hade man aldrig mått så här heller. Kommer jag någonsin glömma? Kommer jag någonsin bli kär igen? Vågar jag bli kär igen? NEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?