28 mars 2010

Söndag

Helgen är över och den har dessutom bara rusat förbi, uuh :/
I fredags var vi på Värdshuset, onyktertonyktertonyktert! Och en blå armbåge efter det + att jag var hemma 05:30 på morgonen..
Igår blev det nyktert efter 2 dagars festande, åkte ut till Eric, Kocian och Isac, körde dom till Kullaberg. Därifrån kom ja inte med min bil :/ Så norsken fick hämta mig och det blev övernattning i Tranemo.
Idag har vi fått hem bilen iaf, efter många om och men! Tur det finns människor som ställer upp :)

Imon börjar praktiken på 8 veckor, konstigt nog känner jag mig inte på topp för de :/ Tycker det ska bli kul och få lära sig, men det är nervöst och man är rädd för att göra fel o grejer. + att jag har sån press på mig eftersom jag jobbar mån-tors, kommer ju vara totalt död på kvällarna :(
Menmen, får hoppas första dagen går bra, önska mig lycka till eller håll tummarna för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?