8 mars 2010

Måndag

Tjoohoo, solen skiner och vädret är bara underbart här nu ! Rätt mycket varmare och bort med snön så skulle allt verkligen vara bra.
Längtar sååå sjukt mycket till sommaren nu, stranden, sola, bada, festa, grillparty, midsommar, wheels, och dig ! Massa massa mer också så klart, men helst av allt så får sommaren ´bara komma nu så är jag nöjd :)

Har duschat o fixat mig lite snabbt, väntar på att vi ska åka ner till stan så jag får växla in mina pengar, FÖR JAG ÅKER JU FAKTISKT TILL BUDAPEST PÅ FREDAG !! Tjoohooo, party like a rockstar !
Ska vara på flygplatsen med klassen kl 07:00, 11:00 är vi typ i Budapest, bara chilla runt och sen party på kvällen. Lördag ska vi på spa, hur nice som helst, sen på kvällen blir de väl party? Ohja, då ska klassen ut och göra Budapest osäkert ;)
Söndag blir de väl chilldag, shoppa och sånt, sen är ju frågan om man ska gå påt igen, man ska ju trottsallt inte somna på söndagen, eftersom vi ska med en buss 05:00 till flygplatsen, så ingen idé att sova då.
Kommer bli en helnice helg kan ja lova ! :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får det super skojsigt . ta mycket bilder :D

    SvaraRadera
  2. Ja de ska ja nog få ;) Ah får inte glömma kameran xD

    SvaraRadera

Något på hjärtat?