20 mars 2010

Lördag

Äntligen hemma från jobbet, gick bra iaf :)
Igår åkte vi ut några till Mossebo där Kindblom hade party, nyktert för mig eftersom jag skulle jobba idag, va väl helt okej där men dock väldigt skönt att komma hem o hoppa ner i sängen o sova, tycker om mig stora säng ändå :)
Ikväll blir det nog lite Äntligen hemma från jobbet, gick bra iaf :)
Igår åkte vi ut några till Mossebo där Kindblom hade party, nyktert för mig eftersom jag skulle jobba idag, va väl helt okej där men dock väldigt skönt att komma hem o hoppa ner i sängen o sova, tycker om mig stora säng ändå :)
Ikväll blir det nog lite alkoholförtäring, för en gång skull ska jag nog dricka i Tranemo, händer inte allt för ofta !
Nu ska jag hoppa in i duschen, mami har någon konstig musik på här, hmm...
Ha en förbannat bra kväll, för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?