22 feb. 2010

Måndag

Ligger nu i sängen o har precis kollar klart den lilla biten av Avatar, skiiiiitbra verkligen ! :)
Ställde iaf kl på 10:00 idag, var ganska vaken ändå, smsa med sjuklingen. Men så somnade ja om, ooops ! Vaknade igen, o somna om... Gick nog upp vid typ halv 1 eller va klockan va.
Mat och sen hjälpte mami mig med samhällskunskaps uppgiften, äntligen börjat iaf även om den skulle vart inne i torsdags ;P
Sen typ halv 5 kom ja på att ja va tvungen o hämta ut nya p-piller, hade inget idag, stressigt eftersom ja börja jobba halv 6. Snabbt på med kläder, han inte göra i ordning mig, ner till stan o tog snabbt handikappsparkeringen (tänkte att de kommer ingen lapplisa just nu). Precis när ja går ur bilen står de en gubbe där som säger "det där va väl ingen bra parkering" (ingen lapplisa), "nej, men detta går så fort", svarar jag. Tog typ 7 min, väl ute vid bilen har jag fått en jävla lapp på bilen ! 700 jävla spänn !!!!!!!!! Började nästan gråta, åt helvete med denna dagen,vill inte ens ha min lön på torsdag ! Snyfft... P-piller fick ja inga heller, eftersom min jääävla barnmorska hade skrivit ut till 3 månader bara, förbannade skit ! Så nu har jag inga o måste vänta på att mensen kommer igen så ja kan börja igen, jävla krångel o jävla helvetesdag !!!! :(


Och jag saknar dig som fan, varför skulle du åka typ halva jordklotet ifrån mig för ?!
Men glad över att vi har kontakten nu iaf, hade jag haft pengar till flygbiljetten så hade jag nog kommit, men finns inte ett öre till de :( Vill inget hellre än att åka utomlands, fyfan ! Ska försöka spara så mycket pengar som möjligt så jag kan åka ett tag efter studenten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?