25 feb. 2010

Godnatt, ungefär..
Varför är bloggen så knasig för ? Man kan inte ändra stil på sin text :S ogilla..
Aja, vart i skolan idag, hade hotell och tyska, tyska sög som vanligt och om 2 eller 3 veckor har jag prov, och jag kan fortfarande lika lite som ja kunde när ja börja, alltså ingenting !haha. Menmen, får gå som de går. Det är förresten typ bara 32 dagar kvar i skolan eftersom vi åker på klassresa om 2 veckor och sen går på APU i 8 veckor, hur najjs är inte dedå?! :D
Satt i skolan idag då Jenta visade mig eniro skattjakten, så kom de en ledtråd:
Lyckokaka+näsa+torn. Vad tror ni Andrea säger ?!?! Lyckokaknästornet!!!! Hahahah, skulle ju säga de snabbast, bara att jag sa fel o Jenta sa rätt xD hahaha, hade ju faktiskt bråttom ;D Jag o mina kommentarer säger ja ju bara...
Sen blev det iaf jobb, gick riktigt segt i början, men kom upp i 22 vilket är bra iaf :)

Imon är det party som gäller, först förkrök i Tranemo och sen vidare till Dalle, sen sover ja hos Jenta. På lördag tar ja bilen till Tranemo så ska Niklas laga bilen lite, hoppas ja ! Sen blir de pizza time :)
Ha en bra helg, imon lär ja nog inte hinna uppdatera nått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Något på hjärtat?